Kvalitetspolitik

JK A/S vil altid bestræbe sig på at indfri kundernes forventninger til firmaets ydelser og leverancer, for derved at skabe tillid til virksomhedens faglige og markedsmæssige formåen.

Virksomheden ønsker at kunderne får det indtryk og den oplevelse, at deres synspunkter høres og at samarbejdet foregår ukompliceret og professionelt.

Dette betyder, at virksomheden vil bestræbe sig på at:

  • Firmaet leverer rette produkt til rette tid.
  • Opfylder alle relevante kundekrav og overholde alle myndighedskrav i forbindelse med arbejde på køle-, VE- og el anlæg.
  • Arbejde på at opnå en høj grad af tilfredshed hos kunder og andre interessenter.
  • Ledelsen bidrager aktivt til at sikre den medarbejderuddannelse/-udvikling, som er nødvendig for at opfylde gældende politik og mål, samt at politikkerne for virksomheden er kendt og forstået i hele virksomheden
  • Løbende forbedring systemets effektivitet ved måling og analyse

Det er den enkeltes pligt at være fortrolig med og overholde de bestemmelser og retningslinjer som virksomheden har fastsat i forhold til kvaliteten.

Ved opstilling af målbare kvalitetsmål vil virksomheden sikre en løbende forbedring af kvalitetsledelsessystemets effektivitet.

Kvalitetspolitikken omfatter alle aktiviteter der har betydning for kvaliteten af det arbejde, som virksomheden udfører.

Kvalitetspolitik udarbejdet og vedtaget den 6. maj 2016

Din elektriker i Slagelse, Kalundborg og Gørlev på Vestsjælland

Vi har vores base i Gørlev, og har siden 1984 installeret mange airconditionsystemer på hele Vestsjælland og især i Gørlev, Kalundborg og Slagelse. Vi fanges på telefon eller på mail. Vi ser frem til at hjælpe dig.

Indhent tilbud

Indhent et tilbud hos os ved at udfylde formularen. Vi besvarer din henvendelse hurtigst muligt og så er det gratis og uforpligtende.